Telefoonkracht

WiltKracht TelefoonKracht met kennis van uw zaken én persoonlijke aandacht voor uw relaties!
Goede service met een glimlach maakt het verschil!

WiltKracht TelefoonKracht beantwoordt persoonlijk uw telefoon op momenten dat u dat wenst. Met een simpele handeling schakelt u telefonische achterwacht in en weer uit. Als u in bespreking gaat, op vakantie bent of simpelweg even niet telefonisch gestoord wilt worden. WiltKracht TelefoonKracht is op werkdagen actief van 8.00 uur tot 17.30 uur. Buiten kantoortijden is in overleg mogelijk.

WiltKracht is de verbinding van de secretaresse van toen mét de techniek van nu.

WiltKracht maakt gebruik van een VoIP centrale en dat betekent in de praktijk bellen over het internet. Wij zien gelijk namens wie wij de telefoon beantwoorden. Afhankelijk van het vooraf opgestelde belprotocol staan wij uw beller persoonlijk te woord en voeren de vervolgactie uit of sturen u een terugbelverzoek. Buiten kantoortijden of indien de telefoonkrachten in gesprek zijn, wordt een gepersonaliseerde voicemail actief. Het ingesproken bericht komt vervolgens terug in onze centrale, zodat wij alsnog de afhandeling kunnen verzorgen. Ook als er geen voicemail is ingesproken, kunnen wij zien wie er heeft gebeld.

In overleg met u maken wij een ‘belprotocol’. Vriendelijkheid staat bij ons op nummer één: de beller voelt zich gewaardeerd doordat hij persoonlijk en vriendelijk te woord wordt gestaan.  

WiltKracht TelefoonKrachten zijn dienstverlenend en oplossingsgericht.  

U betaalt voor vaste abonnementskosten a € 25,- exclusief BTW per maand en € 1,- tot € 2,- exclusief BTW per gebelde minuut. Facturatie is maandelijks en is voorzien van een resultatenoverzicht.

Wij leveren ook volledige telefonische klantenservice voor bedrijven en organisaties. Hiervoor wordt een offerte op maat gemaakt.

WiltKracht is de verbinding van de secretaresse van toen mét de techniek van nu.
Altijd inzetbaar. Op locatie indien nodig. Op afstand als het kan. Van Fte naar kosten.
Tijd voor wat anders.